Icebox

The good things in life 2010-01-06 09:19:15
Kommentera - 0 st

Good morning! Här somnade man i soffan och missade en liten del utav ett avsnitt utav LOST igår kväll. Min kropp reagerar så starkt på ändringar i min dygnsrytm så de inte är sant. När jag hade semester nu så var det inga problem för mig att sitta upp till 23.00-24.00 på kvällarna. Nu direkt efter en tidig morgon somnade jag i vanlig ordning i soffan. Jag kan verkligen inte ens försöka hålla ögonen öppna. Men fram tills att jag somnade var jag på helspänn då serien verkligen ger en överraskningar hela tiden.

Idag ska jag och Mattias åka över till våra under bara vänner Therese och hennes underbara familj för lite down-time. Vi hade egentligen planerat med lite pulka-åkning, men det belv lite väl sent. Och jag tror också att kylan har skrämt bort mig från några utomhusaktiviteter just nu. Fattar ni att igår innan vi gick och la oss kollade Mattias termometern och den visade -17 grader! Och just nu sa det på morgonnyheterna att i Hemavan hade det varit -39. Jag som höll på att avlida igår när jag gick till och från jobbet. Det är bara att köra med lager på lager idag helt enkelt! Brrr...

Ska börja dagen med en ryckande varm kopp te och en stor portion gröt. Mums!


-16 grader utanför vårat fönster just nu!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: