Here comes the bride

Family 2010-01-30 09:45:52
Kommentera - 0 st

Mornin' to ya'll! Sovit som ett litet i natt och det var verkligen någonting min kropp behövde. Vaknade upp utvilad och glad. Fast lite trist var det att ära frukost ensam då Mattias redan hade åkt iväg till jobbet när jag kravlade upp vid 8. Jag skulle egentligen velat lega kvar och dra mig lite längre, men eftersom jag ska iväg så var det lika bra att få lite slappartid i soffan kände jag.
Idag ska jag iväg på Bröllopsmässa med min kära kusin i Nacka Strand. Hon ska stå brud i september och vi ska iväg och se vad som finns att erbjuda till en brud i år. Mimmi har redan en klar bild av hur deras bröllops ska se ut och det är verklgen hennes och hennes blicande mans personlighet helt ut. Men om man ändå ska gifta sig kan man nog aldrig få tillräckligt med inspiration. Och jag detta som ett tillfälle att samla inspiratioin jag med för en dag ska jag också gå nerför mittgången. Hoppas bara inte det finns en massa bridezillas där som tränger sig och är alltmänt orediga. Kan anta att vissa kvinnor blir helt vilda när det kommer till deras bröllop.
Ska bli väldigt skönt att gå med min kusin som är lugn och sansad. Kommer npg själv hem med en drös med bröllopstidingar och tur att jag har förvarnat Mattias om det så han inte för hjärtattack när han stiger in genom dörren efter jobbet.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: