Easy & Breezy

Tankar & funderingar 2010-01-24 09:05:27
Kommentera - 1 st

Mornin ya'll! Någontin jga verkligen älskar att göra om min pojkvän ännu ligger kvar i sängen på morgonen, är att gå in i vardagsrummet och baar slå på TV och tokzappa. Oftast kommer jag inte längre än till Tv4+ och "Dr. Phil". Och varje gång är det lika intressant att titta på och lyssna på.
Idag är han i NYC och verkar bara haffa människor på gatan och hjälp dem med deras problem och funderingar. Jag tycker det är väldigt nice att lyssna på vad han har att sääga då han verkligen lägger fram det på ett busenkelt sätt som är lätt att fatt och inte slänger en massa termer hit och dit som man inte kan greppa. Inga krusiduller, bara raka ärliga svar och frågor. Skön söndagsmorgon underhållning, precis i min smak.

Förresten, med tanke på rakhet och ärlighet så satt jag igår och tittade på galan "Hope for Haiti" på SVT1 igår kväll. Det slog verkligen rakt in i hjärtata när det hittade barn som hade legat under allt bråte och räddade dem och att de sedan satt framför rutan några dagar senare och verkoigheten hade kommit ikapp dem att deras familj inte längre fanns och att de var utelämnade helt och hållet till andra för hjälp och trygghet. Jag hopps verkligen alla ni som varit inne på min blogg har donerat det ni kan så att dessa barn slipper känna törst, hunger och kyla pga. vår själviskhet att inte vilja ge.


Kommentarer
Sari

Morning! :)

Gu, toklänge sdan jag såg Dr Phil.. Minns att jag gillade att innan, intressant program annars!

Ha en riktigt go söndag o må gott :)

2010-01-24 10:46:33
http://withfashion.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: