Another day, another dollar

Livet 2010-01-25 08:15:24
Kommentera - 1 st

Och så var helgen förbi återigen och måndag är här. Och måndagra innebär alltid en sovmorgon för mig vilket är guldvärd. En extra dag i veckan då jag får sova lite längre ger alltid en bar start för arbetsveckan.
Vi får se vad denna vecka ger om det blir lika mycket att pyssla med so det var förra veckan eller om det lugnar ner sig något. Förhoppningsvis har jag lite mer tid över till att pyssla med mina lite mer komplicerade ärenden idag då jag jobbar sent. Men man vet aldrig vad som händer.

Ikväll blir det kankse lite gym, men först måste jag och Mattias brottas med den tvätthög som vi har här hemma.Jag trodde stenhårt på att jag hade bokat tvättitd till klockan 18.00 igår kväll, men tji fick jag för jag hade bokat den till 11.00 och när jag stod frmaför taval var kloclan redna 17.00. Så det fick bli att ta sista passet idag och förhoppningsvis hinner vi med det 2 proppfulla IKEApåsarna som nu står och väntar i hallen. Men vill man så kan man, inte sant! =)

Kommentarer
Sari

Alltid lika kul o tvätta, not! :) Hoppas du har haft en bra dag. Har vatt o gått en kvällsprommis, riktigt uppfriskande :D

Kram

2010-01-25 19:13:48
http://withfashion.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: