After work

The good things in life 2010-01-19 06:09:41
Kommentera - 0 st

Blev inte så många inlägg från mig igår då jag inte hade någon inspiration alls att skriva.
Först och främst jobbade jag sent vilket betyde att jag inte var hemma förrens vid 19.00 och när jag väl kom hem skrudade jag om till träningskläderna direkt och skuttade ner till gymmet i 30 minuter för att ta min session med löpbandet. När jag väl sedan var hemma fanns bara duscha och äta i mitt huvud och slökolla på tv. Så ni förstår att mina ögonlock inte var lätta och jag ville sussa kudde rätt snabbt.
Var ingen höjdare att sitta ensam hemma hela kvällen heller då Mattias vart bortbjuden på Idrottsgalan. Tog ett tag att verkligen slappna av och somna gott. Men jag vaknade till när han kröp ner brevid mig när han väl kom hem. Bästa känslan ever!

Idag efter jobbet har jag bestämt fikadejt med min kompis D. Har inte träffat honom på ett bra tag så nu kände jag att det var dags att göra slag i saken. Ibland blir jag så förvånad över att tiden bara går och man reflekterar inte över att man inte hinner ta en liten fika ens med en kompis. Läskigt! Men idag ska jag köra 20 frågor på honom så jag är helt up to date med hans leverne.


Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: