A lot on my plate

The good things in life 2010-01-16 12:29:57
Kommentera - 1 st

Gomorron eller eftermiddag är det redan! Haft väldigt mycket att stå i nu på morgonen och inte förrens nu har jag suttit mig ner för en liten paus.
Jag setg upp tillsammans med Mattias så vi kunde äta frukost tillsammans innan han gick iväg till jobbet. Sen var det bara att sortera tvätt och springa till stugan och stuva in 3 maskiner. Hemma väntade ett litet berg av disk samt en dammsugning utav lägenheten då jag ska få besök idag. Så sagt och gjort städning och diskning klarades av för att sedan springa till stugan för torkning. Efter det tog jag mig till gymmet för att powerwalka i 40 minuter och skaka av mig allt som snurrar i huvudet. Väl färdig-walkad var det bara ta sista turen till stugan för att hämta upp den färdiga tvätten för att sedan bege mig hem för en dusch.
Så nu är allt hemmapyssel avklarat och väntar bara på att min lilla skara besökare ska rulla in genom dörren. Det vankas mysfika med 2 av mina absoluta favoritvänner Therese och Sandra, plus att coola killen M följer min sin kära mor Therese.

Så nu ska jag bara kolla skåpen för fika och te status innan jag kan relaxa med massa tjejsnack.

Kommentarer
Nina

Mysigt med tjejträffar :) har oxå fikat idag, ätit årets första semla, yummie!

Trevlig kväll på dej. Kramis.

2010-01-16 16:05:02
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: