Viva la Tacos

My love and I 2010-02-24 18:41:44
Kommentera - 0 st

Ikväll ska det mumsas tacos till middag. Tog fram köttfärs ur fysen imorse innan jag trippade iväg till jobbet och jga hade ingen aning om vad jag skulle trolla fram av det. Men när jag åkte hemmåt från jobbet så slog det mig hur sugen jag plötsligt belv på guacamole. Och vaf passar väl bäst till"gukka" om inte tacos. Så sagt och gjort, allt nödvändigt som saknades inhandlades så ikväll blir det lite mexikansk afton. Jag har även lovat min bättre hälft att producera egen "gukka" då han blev så förtjust i den när jag vispade ihop den sist.
Jag tyckte ockås att det var perfkt tajmat att det blev tacos just idag för när jag kom hem blev jag så glatt överraskad av att Mattias hade diskat all smutsdisk och bäddat sängen. Det små sakerna förgyller verkligen vardagen och jag kände bara hur leendet ingte ville försvinna. Var vara tvungen att ringa honom och säga hur glad jag blev av den lilla gesten. Och som den underbara man han är visste han precis hur jag skulle reagera.

Så nu kan jag sitta i lugn och ro i soffan och titta på film tillsa han kommer hem och behnadla mina stackars ben med lite Voltaren. Mina dumma benhinnor håller på att ta knäcken på mig....

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: