Tusday morning

Livet 2010-02-24 06:09:36
Kommentera - 0 st

Jag hade nog nehövt 3 timmars sömn till för jag är just nu helt mossig i bollen. Kan kanske bero på att näsna är lite täppt också och huvudet värker lite. Jag vet inte, men det känns som att Mr. Förkylning kanske håller på och knackar på dörren? I så fall kan han vända direkt för han har inget här att göra enligt mig. Bort med han bara. Har inte tid att bli sjuker, finns så mycket annat som jag vill göra istället för att ligga på sängens botten och tycka synd om mig själv.

En av det sakerna som jag måste göra är att jobba så nu tar jag på mig arsenalen igen och går ut i kylan och hoppas på att jag idag som igår kommer i tid till jobbet och inhet krånglar.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: