T.G.I.F

Livet 2010-02-12 06:04:33
Kommentera - 0 st

Fredag, dena efterlängtade dag. Hoppas bara att den rinner förbi som en stormande fors. Idag åker jag till jobbet tidigare och sitter eventuellt över för att kunna städa bort allt inför helgen. Ligger mycket och hänger som jag helt enklet inte hinner med under min vanliga arbetstid som jag i mig själv känner att jag måste jobba bort. Inte kul när det droppar in mail om att det saknas uppdaterade rapporter och kunder ringer och frågar om status på deras ärenden som jag inte har.
Så förhoppningsvis är allt i sin ordning innan jag går hem för dagen och att jag slipper sitter kvar så hemskt länge. Det är trots allt tajm för fredagsmys och det måste respekteras....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: