Stuck in a blizard

Livet 2010-02-20 10:16:38
Kommentera - 0 st

Vaknade upp till hejdundrans snöoväder nu på morgonen. Så fick ringa till min kära mor och avboka vår lilla dejt på stan då jag känner att det är lite väl riskabelt att ge sig ut just nu. Tror nog att rikisen att våra bussar, från båda håll, kommer att ställas in och så sitter vi fast i stan båda två. Ingen bra idé!
Så det blir till att stanna hemma idag och tvätta som en gnu igen. Fötstår inte riktigt hur 2 personer kan generera så mycket smutstvätt på 1 vecka. Kan endast föreställa mig hur det kommer se ut när det väl kommer barn in i bilden.

Med tanke på kläder ska jag försöka ta mig ner till centrum och H&M för att titta lite på Sonia Rykiels kläder. Tror inte det kommer finnas något för mig, men det skadar aldrig att titta. Har märkt att hon har en massa ränder i sina kläder och jag älskar ränder, men det som gör att jag inte diggar plaggen är färgerna. Jag känner mig lite för mycket som en regnbåge. Aja, får se hur det ser ut helt enkelt.

Nu är det tajm för frukost och äggen är på kokning och snart är gröten klar. Brakfrukost så man står sig till lunch!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: