Not myself today

Livet 2010-02-27 09:54:08
Kommentera - 0 st

I natt har jag inte alls sovit gott. Jag vaknade nog upp när klockan var 5 och kunde inte somna om även fast jag vände och vred på mig hur mycket som helst. Efter ett tag kände jag att jag började få ont i magen, men det var inget som var mer än irriterande. Så näe Mattias alarm gick så gick jag upp med honom, men ag kände mig verkligen hur dålig som helst. Då började magen göra mer ont och det kändes som att jag skulle kräkas vilken minut som helst, så det var bara att springa till badrummet.
Så nu har har legat utslagen i soffan i 2 timmar, men känner mig en hel del bättre då jag fått i mig 2 alvedon och druckit en kopp te. Vet inte alls vad det var som kom över mig, men jag kan tänka mig att det var thai-maten som vi åt igår. Jag tror inte att min mage var så glad över den maten, då jag vant av den i 1 vecka på väldigt tung mat. Hoppas bara på att den här knasiga känslan försvinner för jag vill så hemskt gärna att träffa min mamma och gå en liten runda på stan.

Så inte en så bra start på min helg helt enkelt. Hoppas bara på att inte resten måste spenderas hemma i sängen.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: