I wish it would be friday already

Livet 2010-02-02 06:08:13
Kommentera - 0 st

Igår var det som alla krafter hade blåst ur mig när jag kom hem. Detta berodde mest på en mardrömsliknande dag på jobbet där jag var stressad från förtsa minuten jag kom in på konroret tills att jag packade ihop och gick. Jag hade väldigt svårt att varva ner, vilket jag brukar kunna göra på vägen hem när jag sitter på tunnelbanan, Men inte igår, då satt jag och spleade varenda spel jag hade i mobilen och shufflade på iPoden som en galning. Ingenting jag gjorde kunde får nerverna att lugna ner sig.
Så när jag äntligen kom hem och visste att min kära pojkvän var där kände jag mig som en idiot när allt jag ville var att sitta och krama och pussa på honom, men istället var jag återhållsam och knasig. Då blev jag arg på mig själv för att jobbet kan påverka mig så till den grad att jag inte är mig själv hemma där jag känner mig tryggast i hela världen.
Idag när jag gick upp bestämde jag mig för att jag ska göra allt i min makt att skaka av mig varenda droppe utav stress innan jag kliver innanför dörren här hemma. Inget jobb i hela världen ska få mig att må dåligt i mitt eget hem. Punk slut!

 Jag ska försöka vara lite mer uppiggande i min inlägg under dagen, men just nu var detta det jag behövde lasta av mig.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: