I have had it up to here

Livet 2010-02-25 18:45:04
Kommentera - 0 st

Det är helt otroligt att det tog mig ca 2 timmar att ta mig hem idag från jobbet när det i vanliga fall tar mig max 50 minuter. Nu tycker jag att denns jädra snö och kyla ska dra åt fanders så att tåg och bussar kan gå som det ska. Alltid är det något varje dag som ska göra ens resa till och från jobbet maximalt jobbig och krånglig.
Nu är så fruktansvärt irriterad och utslagen att jag inte ens pallar av att gå till gymmet. Hade peppat upp mig helt till dagens löprunda, men nu är all min energi och glädje som bortblåst. Vill bara få ihop middagen och sitta i soffan och softa.
Får ta igen träningen imorgon, då jag hoppas att jag kommer hem i normal tid med en massa energi i bagaget.



Bildkälla:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: