Den älskade morgonrusningen som ja

2010-02-08 08:42:27
Kommentera - 1 st

5dc9f272bdad4028d2f563512b19e183.png

Den älskade morgonrusningen som jag endast upplever på måndagar är verkligen inte att leka med. Bussarna är överfulla och tunnelbanan är helt tjock med folk. Och varje måndag är alla lika oförskämda. Alla knuffas och suckar och tycker att alla andra mest är i vägen. Jag är tacksam för att jag bara behöver uppleva detta en gång i veckan och resterande dagar är en tyst resa dag jag får en egen stol att sitta på och i lugn och ro får läsa min morgontidning.


Kommentarer
Nina

Ja du kan tänka mig hur det är... usch :( ingen är väl direkt på kanoners humör på mondayz...



Kramen.

2010-02-08 12:33:33
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: