Afternoon tea

The good things in life 2010-02-10 19:54:18
Kommentera - 0 st

Efter en låååång dag på jobbet med mycket slit och stress hade jag bestämt träff med min kompis Daniel efter jobbet. Vi har inte träffats på hur länge som helst kändes det som så det fanns mycket att prata om. Hel registret gicks igenom som, the love-life, jobbfronten och allt sådan kul. Allt detta avhandlades på Vete-katten där jag aldrig innan har tittat in. Och vilket underbart mysigt ställe sen då för att inte prata om deras helt suveräna afternoon tea buffé. Det fanns snittar, scones och muffins i massor. Hur gott som helst och till det fick man en helt egen kanna med te. Om ni inte har varit på Vete-katten så ska ni absolut bege er dit och mellan 14.30-17.30 serveras deras afternoon tea buffe. Om ni skulle missa den så finns alla deras andra dussintals bakverk att välja på.

Nu sitter jag hemma i soffa och kör lite multitaskning genom att blogga, titta på tv och ha en öppen CHIC brevid mig. Min pojkvän tycker att jag är knasig i huvudet och drar massa ström genom mitt beteende, men jag älskar att kunna skriva i 1 minut för att sedan kunna lyfta huvudet och se på tv:n eller bläddra några sidor i CHICH. Är jag ensam om detta eller? Well well, jag mår bra och det är huvudsaken.


Bildkälla: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: