Today we are +1 more

The good things in life 2010-12-11 10:26:38
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Inatt har jag verkligen sovit som en prinsessa. Var helt utmattad efter en lång och tuff vecka på jobbet. Har jobbat övertid i princip varje dag och det kändes i kroppen igår när jag gick upp för att köra sista passet för veckan. När min kropp har fått för mycket stress så får jag ont i mina öron (konstigt jag vet) och när jag väl kommit hem så var det som att jag hade inflammation i dem. Så det var bara för mig att lägga mig raklång i soffan en timme och vila ut. Sedan var jag på banan igen.

Vårat nya tillskott August skulle ha levererats igår, men säljaren hade fått förhinder så hon är på väg i skrivande stund med den lilla kattungen. Har förberett här hemma med att ställa i ordning kattlådan och diskat hans matskålar. Känns väldigt pirrigt, men samtidigt väldigt roligt. Jag är van kattmänniska och samma med Mattias, men detta känns annorlunda på ett sätt för annars har man delat ansvaret om katten med sin familj om 4 personer. Och nu är han endast vårat ansvar tillsammans. Spännande!

Nu ska försöka få lite ordning här hemma innan han är här, men så snart all uppstråndelse har lagt sig ska ja uppdatera med lite bilder på skrället.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: