Rime me a iPad for christmas

Tävlingstajm 2010-12-11 11:47:40
Kommentera - 0 st

Jag hittade en superroligt tävling inne hos ONOFF där man vinna en iPad. Jag är inte någon teknikfantast, men det skulle aldrig sitta fel med en sådan liten platta hemma. Det enda man måste göra för att kunna var med är att skriva ett påhittigt julrim och jag kan säga att jag inte är någon mästare på det. Men av någon outgrundlig anledning lyckades jag klämma fram, enligt mig, ett riktigt bra rim. Men det finns 700 bidrag till som säker är en miljon gånger bättre än mitt, men är man inte med i leken så kan man inte vinna.

Så är du duktigt på rim och sugen på en high-tech pryl till jul så tycker jag absolut att du ska surfa in här och testa lyckan.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: