Cold to the bone

The good things in life 2010-12-01 19:44:41
Kommentera - 0 st

Jösses, vilken kyla vi har! Jag trodde näshåren skulle ramla av imorse när jag traskade till jobbet. Som tur var klarade jag mig både till jobbet och hem utan att gå sönder i en miljon bitar som en istapp. Men ibland var det nog väldigt nära.

Idag var jag iväg med min mamma och köpte ytterligare en julkapp. Jag har endast två julkappar kvar att köpa och sedan är jag helt klar med allt. Känns så härligt! December har precis börjar och det är nu som jag brukat vara helt desperat och börjar springa runt som en dåre i alla affärer. Men nu är mina inköp välplanerade och eftersom alla klappar ska köpas till vuxna behövs inte kvantitet utan massa kvalité och eftertanke. Det härligaste är trots allt att bara sitta tillsammans och mysa och vår stor julkapp i år blir lilla August som kommer hem till oss nästa vecka. Lovely!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: