A list of my past 2010

Livet 2010-12-31 16:59:07
Kommentera - 0 st

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har släppt taget om måga av mina rädslor. Freedom!
Har du några nyårslöften?
Jag tog redan upp det i mitt inlägg från igår, men jag avlägger inga löften. Jag sätter alltid upp mål för mig själv istället och dett har jag även gjort för i år.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min underbara kusin fick en liten pojke som jag sedemera blev stolt gudmor till. Han fick namnet Atte när han låg och sussade i min famn.
Vilka länder besökte du?
I år blev det Finland (som sig bör) och Grekland, närmare bestämt Rhodos.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Alla dagar var speciella på sitt sätt i min bemärkelse, men några som sticker ut är när jag blev gudmor i september, att jag och Mattias firade 2 år tillsammans i november och August hemkomst i december.
Vad var din största framgång 2010?
Att jag i slutet av året börjat lyssna mer på mitt eget hjärta och att jag givit järnet i många situationer då jag tidigare givit upp hoppet och lagt av. Jag har bevisat för mig själv att jag kan säga ifrån och stå upp för mig själv i många anseenden och det är min största framgång.
Största misstaget?
Kan inte sätta fingret på det, så det fanns väl inget som var större än det andra. Och det flesta har varit mindre misstag som försvinner med tiden och inte håller sig kvar.
Bästa köpet?
Mina skor som jag hittade för några dagar sedan på REA. It made me very happy! Och sedan utan tvekan lilla August.
Vad spenderade du mest pengar på?
Oj, jag tror nog det blir mat i år och på en andra plats kommer kläder.
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker har gjort mig glad i år. Men mest har det glada kommit från Mattias och sedan varje gång jag fått positiva nyheter om min kära far.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Det finns så många låtar som påminner mig om året som gått, men det måste bli John Mayer's cover på "Free Fallin' ".
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit både och. Det har varit mycket nedförsbackar med skratt och lyckliga stunder. Men också uppförsbackar där magen har vänt sig och paniken varit nära. Men det ena kommer med det andra.
Vad önskar du att du gjort mer?
Jag tycker inte jag har låtiti något rinna mig ur händerna. Jag ångrar inget. Allt händer för en orsak och detta tror jag stenhårt på.
Favoritprogram på TV?
Gossip Girl, Rebecca & Fiona, Leilas alla matprogram, Halv åtta hos mig, Big Love, Man Men and the list goes on and on..........Skönt att kunna sätta sig i soffan och försvinna i televisionsens la-la land i mellanåt.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag blev överraskad av vänner på jobbet med en supervacker present och blommor, firad av min älskade, mina svärpäron och min egna familj i flera omgångar. Lovely!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag ha två stilar, en bussiness och en privat.  Båda skiljer sig från varandra, men har en sak gemensat. Det är båda klassiksa stilar. Inget krims kram, för det är inte jag, men ändå klassiska. På jobbet blir det svarta raka byxor med baströjor och cardigans. Privat vlir det jeans och t-shirst med alla slags skor som inte är policy på jobbet.
Den bästa nya personen du träffade?
Min älskade Mattias, min familj och mina svärpäron. Mina vänner, som inte är många, men väldigt viktiga. Detta kanske inte ä några nya personer. Men det är det viktigaste i mitt liv.

Jag hoppas på att kunna göra om denna lista nästa år med en massa positiva och lyckliga saker att ta upp som har hänt mig.

Toast to 2010 and welcome 2011!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: