We are of to Wingfield

My love and I 2010-08-29 07:06:23
Kommentera - 0 st

Nu kanske ni sitter och tycker att jag är helt galen som är uppe så här tidigt, men låt mig skrämma er ännu mer med att säga att jag har varit uppe sedan klockan 6!!
Det här är inte för att jag inte kan sova eller för att jag vill ta vara på varje minut utav dagen, utan för att jag och Mattias ska åka till Vingåker Outlet. Ni kanske ändå tycker vi är helt dumma i bollen, men inte om man tänker efter hur mycket vi kan fynda (dvs. om vi hittar något bra att ta med oss hem) av märkeskläder och dylikt. Och dessutom är det ca 20 mil till detta ställe så man kommer inte fram på 2 minuter riktigt utan mer 2½ timme, so we are in for a ride.

Så nu hoppas jag på att jag får komma hem med några bra köp, för annars kan jag nästa tycka att jag var lite dum i bollen som gick upp klockan 6 en söndags morgon.

Uppdateringer får ni under dagen genom min lilla lur. Ha en skön och slapp söndag!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: