Warm me up

Shoppingbag 2010-08-23 14:17:30
Kommentera - 1 st

Nu när temperaturskillnaden är så påtaglig mellan Rhodos och här hemma drömmer jag om varma, mysig och gosiga kläder och skor. Och i år ska jag investera i ett par nya UGG's har jag bestämt mig för. Förra året köpte jag ett par vita Cardy's ,men i år ska jag köpa mig ett par i klassisk utförande. Men jag har verkligen problem med att välja vilken färg det ska bli. The problems a girl has to endure!

Skor - Ugg Australia: Classic Tall Chestnut | Yttersidan av skon
Skor - Ugg Australia: Classic Tall Sand | Yttersidan av skon
Sand eller Chestnut står det mellan just nu. Synd att man inte är superrik
så att man kunde köpa båda..


Kommentarer
Sabine

jag ska också köpa ett par såna..

men vet inte heller vilken färg jag ska ha än :P

vet du någon bra sida där man kan beställa? :)

2010-08-23 22:59:24
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: