Run baby run

Shoppingbag 2010-08-27 19:09:35
Kommentera - 1 st

Pust, min mamma och jag sprang runt på stan i 5 timmar och det känns i fötterna nu kan jag säga. Men kul hade vi som alltid och vi hittade en massa plag som vi klämde och kände på. Det är hur roligt som helst att prata mode med min mamma, då hon är utbildad skräddare och kan en hel del om kläder och fram för allt kvalité, och vi kan gå i affärer hur länge som helst och förundras.
Idag fick jag med mig hem ett nytt löparset med nya tights och en långärmad tröja från Nike. Och det bästa av allt, tröjan hade rosa som accentfärg. Perfekt till höstens alla löparrundor och lopp. Även ny ny shade av nagellack i skalan lera (?) fick följa med hem och den ska jag testa imorgon. Min lille blivande guson fick också en present, men den kan inte avsöljas här då min kusin kanske sitter och smygläser...
Min kära lillebror, som inte var med på shoppingtippen, fick nya skor och en jädrans snygg tjocktröja av min mor. Min lillebror är arbetslös och har inte mycket pengar att röra sig med, så min mamma var snäll nog och köpte lite nytt åt honom. Hoppas han gillade det vi plockade hem åt honom. Men han brukar lita på storasysters smak så det borde vara en hit.

Nu ska jag ställa mig i köket och diska upp alla smutsiga tallrikar och glas och sen svänga ihop fredagsmiddagen som idag blir langos. Mumma!


Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Det hade vi verkligen :D

Det var så varmt och skönt men nu fryser man ju ihjäl här hemma haha :)

2010-08-27 19:44:30
http://fridasjoblom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: