Rhodos-Part 3

My love and I 2010-08-25 12:15:49
Kommentera - 2 st

Om ni någonsin åker till Rhodos måste ni ta er till Fjärilsdalen. Det är en av det vackraste platserna jag varit på i mitt liv och med alla miljontals fjärilar överallt tappade man andan emellanåt. Det bästa med det hela var att jag fick uppleva denna plats med min underbara fästman som var lika hänförd som jag. Så här kommer en hel drös med bilder och det gör inte platsen rättvisa då man inte kan fatta och insupa platsen och alla fjärilar som i verkligheten. But it's the best I got!







Det kan vara svårt men på alla dessa bilder är det tusentals fjärilar som sitter på stenar,
klippväggar och trädstammar överallt.










Det tog oss ungefär 1 timme att komma upp till toppen enda nerifrån dalen. Men det var värt det
för utsikten var helt magnifik och svalkan i skuggan var helt underbar.




Kommentarer
Therese

Ser underbart ut!



Imorgon får jag förhoppningsvis mobil igen innan dess får jag nå dig så här. Om ni inte har något för er är ni varmt välkomna på Milos 1 års kalas på söndag :) puss

Felicia :)

nu kör jag en DAGENS BLOGG på min blogg! :D

vinnaren får länkning, bild och en liten recension :)



så skynda att anmäla dig! :D

2010-08-26 14:59:43
http://feliciahaldens.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: