Ready to go!

My love and I 2010-08-14 21:11:23
Kommentera - 0 st

Nu är väskorna packade och jag som trodde att det skulle vara supersvårt att bestämma mig för vad jag skulle ha med mig. Men det gick som en dans och min väska var packad på en halvtimme. Massor av linnen, shorts och bikinis samt underkläder fick åka med. Ett par klänningar är bra att packa ner också om man skulle får för sig att går ut eller äta på en finare resturang. Annars hade vi tänkt oss att inte göra några finare utsvängingar utan mest ta det lugnt och ladda batterierna. Vi är inga festprissar vi två, så klackarna hamnar inte i närheten av taket. det blir mest bara strandhäng, upptäcktsresor, härliga middagar och en massa kvalitetstid för oss två. Ska bli så underbart, obeksrivligt skönt att komma iväg med den jag älskar mest.

Nu ska jag ta och lägga mig så jag får lite sömn i alla fall, för taxin kommer som sagt 04.45 imorgon och hämtar upp oss.
Så det blir inga uppdateringar förrens om en vecka.
Here we come Rhodos!


Poolen jag kommer ligga vid imorgon eftermiddag. I love it!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: