It's framed and ready

My love and I 2010-08-31 10:12:39
Kommentera - 0 st

Idag tog jag och Mattias en riktigt sovmorgon och låg kvar i sängen till lite efter 9. Det var superskönt och bara få ligga kvar under täcket lite längre än vanligt, men resten av veckan blir det tidigare väckning så att nästa vecka inte blir som en stekpannan i ansiktet.

Eftersom min älskling inte jobbar idag, eller jobbar förrens klockan 5, så har vi planerat att gå på Fotografiska och se utsällningarna med Annie Leibovitz och Lennart Nilsson. Jag älskar båda fotograferna och kommer ihåg lektionerna i skolan vi hade om konst och när vi kom fram till fotografering var det just Anneie Leibovitz vi fick gå igenom.
Efter utsällningen blir det nog en liten runda på stan innan vi måste fara hemmåt. Ska se om jag hittar en bra doppresent till min blivande gudson Mumintrollet (det är hans arbetsnamn än så länge då jag ännu inte fått veta hans namn).


Bild:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: