Home sweet home

The good things in life 2010-08-11 11:12:20
Kommentera - 3 st

Äntligen hemma från min lilla visit i Finland. Men vilken kul resa det var sen.
Själva kryssningsbiten var supermysig då jag fick spendera en massa tid med min mamma. Var inte alls så mycket folk på båten, och speciellt inte en massa drägiga människor, så det var helnice stämning.
Väl framme i Finland så blev vi upphämtade av min kusins fästman och så åkte hem till dem. Där vi jag för första gången träffa min blivande gudson och var så liten och söt. Det enda han ville göra var att äta och sova, fast han var mest intresserad av att äta. Jag försår inte hur en sådan liten människa vill äta hela tiden. Helt otroligt! Det var mysigt att få träffa min kära kusin också och hon fick tillfälle att berätta om hur förlossningen gick och hur mamma livet kändes. Jag såg på henne att hon var i sjunde himlen.
Senare kom även min andra kusin över med deras 7 månader gamla dotter och hon var ett myspaket kan jag lova. Så glad och tillfredställd hela tiden och undersökte allt gjorde hon. Mitt armband och min örhängen var inte säkra en minut när hon väl satt i mitt knä. Så det var en babyfest utan dess like hlet enkelt. Men kul var det. Och nu längtar jag tills dopcermonin nästa månad. Då blir det en lite längre visit så att man hinner andas mellan varven.

Idag ska det springas 5 kilometer i iFormloppet. Har inte tränat på 2½ vecka så det blir inga rekordtider. Men jag och en arbetskollega ska tas oss runt i raskt promenadtakt och hoppas på att vi slipper regn.

Kommentarer
Cissi

Tack så mycket :)

2010-08-11 13:05:09
http://ceciliav.com
sofia

ja hon är helt sinnessjukt bra!!! :D

2010-08-11 14:28:01
http://audry.blogg.se/
josefine

sv: tack :D

2010-08-11 14:59:45
http://technicolor.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: