Going with the flow

The good things in life 2010-08-02 20:22:12
Kommentera - 0 st

Vilken härlig känsla det är att faktiskt få sitta på jobbet efter 2½ månad och inte behöva känna en uns av stress. Hela dagen har liksoom rullat förbi och ett skänt lunk där jag hunnit ta hand om det jag pysslat med på ett kvalitativt sätt. Inte en enda gång kände jag att stressbarometerna var ens i närheten av toppnoteringar och därav kan det nog vara så att jag ikväll är mer avslappnad än vad jag varit på länge.
Efter alla veckor att högt tempo på jobbet så har min kropp reagerat på det sättet att jag har fått utslag på halsen och bröstkorgen. Små röda prickar har uppenbarat sig och det har sett ut som jag har haft röda hund eller något i den stilen. Men bara på en dag har det börjat försvinna och jag känner mig mycket lugnare i hela kroppen. Helst galet hur kroppen kan reagera så kraftigt på stress. Men som sagt så håller det på att lugna ner sig och jag hoppas att allt är borta om en vecka.

Ni kan inte ana hur mycket jag längtar till att det blir fredag klockan 13.00 för då får jag äntligen stämpla ut i 4 veckor. Kroppen är helt inställd på att inte behöva jobba och anstränga sig något mer och det är som att jag går in i Jessica Simpson mode och inte tänker innan jag talar. Härligt det där men tuna/chicken tänk!


Me no need to think...I think!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: