Gloomy and grey

Livet 2010-08-24 10:06:41
Kommentera - 0 st

Vilken ruskig dag man har vaknat upp till. Grått, regnigt och kallt utanför fönstret och längtan till soliga varma Rhodos är värre än någonsin. Men dit kommer jag inte på en handvändning, så det är bara att gilla läget.

Idag hade jag tänkt att ta mig in till stan och titta lite i butikerna. Lika bra att börja titta efter vad man kan fylla garderoben med till i höst tycker jag. Och detta väder ger en massa inspiration till lite varmare och mysigare klädesplagg.
Måste även se till att fixa en tid i tvättstugan så att jag kan tvätta rent alla våra sommarkläder som vi flitigt använde på Rhodos och sedan förmodligen packa undan dem för denna säsong. Jag tror knappast att termometern kommer att ploppa upp i några supervarma gradantal mer i år, så jag tror att jag lugnt kan packa undan min samling med shorts.


Bild: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: