Cleaning up before the trip

The good things in life 2010-08-14 09:54:26
Kommentera - 3 st

Idag ska det tvättas, städas, diskas och bytas lankan innan vi far iväg till Rhodos imorgon. Jag har alltid varit sådan att när jag väl åker iväg någonstans en längre tid att jag vill ha det rent och fint när jag sedan kommer tillbaka. Så tvätten är redan halvfärdig och sedan ska det börjas dammsugas, moppas och dammtorkas. Förhoppningsvis hinner min kära fästman hem innan det är diskens tur, för det är hans börda att få den att försvinna.

Nu börjar det verkligen kitla i resnerverna kan jag säga. I 2½ månad har vi väntat på att få åka iväg och nu är det dags. Det ska bli så skönt att lägga sig ner på stranden imorgon och hoppa ner i medelhavets underbara vågor och på kvällen sätta sig vid en resturang vid havet och äta middag. Fast det blir nog inte en sen kväll då vi får gå upp vid 04.00 imorgon för att hinna med taxin som kommer och hämtar oss 04.45. Får hoppas att jag kan sova lite på planet i alla fall.

Men nu måste jag sprinag iväg till "stugan" igen och hämta lite tvätt.

Kommentarer
Charlotte

Nä jag håller med, det var föör varmt och det blir lite plågsamt istället...

ÅÅåh ska ni till Rhodos! Där var vi förra året, det var underbart! :D Älskar Grekland! Vi bodde i Ialyssos. Vi hyrde moppe, det var himla bra! Då kunde man köra fritt dit man ville och undersöka ön. Gamla staden är oxå himla fin.

Jag är oxå sån, som vill ha rent å fint innan man åker :)



Ha en skön semester!



Kram

2010-08-14 10:25:48
http://justcharlotte.blogg.se/
Malin Sundin

tack så mycket :) hoppas allt är bra med dig?

2010-08-14 11:35:41
http://malinsundin.blogg.se/
Sofia

Hejhej!

Ta gärna en titt in i min blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte :)

Kram! ^^



www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-08-14 18:31:18
http://thestoryofsofia.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: