Call me up on the red one

Shoppingbag 2010-08-30 11:07:18
Kommentera - 4 st

Åh, jag är så glad! Jag har precis, efter mycket velande fram och tillbaka, beställt en ny telefon.

Min gamla hederliga lilla silvriga Sony Ericsson har gjort sitt och den har verkligen varit en bra kompanjon det senaste 4 åren. Men nu är den verkligen till åren och behöver gå i pension. Så efter att ha hattat runt på tele2:s hemsida en timme så har jag nu äntligen bestämt mig och får hem min nya Sony Ericsson W995 om ca. 2 veckor.
Jag var lite inne på att klicka hem en pekskärmstelefon, men efter mycket eftertanke är det ingen telefon för mig. Jag skulle nog få tuppjuck på den efter bara några minuter. Så en hedrlig knappsats är vad jag ska ha och inget över min egna intelligensnivå.

Sony Ericsson W995 Röd


Kommentarer
Emelie

Jag citerar din kommentar i tyras blogg "och vad alla dessa unga tjejer gör på bloggar är helt meningslöst." Jag undrar vad du menar med det? menar du alla unga tjejer eller bara de som kommenterar? Vad exakt menar du med det?

2010-08-30 16:09:18
Heidi

TILL EMELIE: Jag menar det tjejer som sitter och kommenterar en massa bloggar med nedlåtande saker, även fast det inte finns någon anledning till det.

Alla har alltid rätt till sin åsikt, det motsäger jag inte. Men ofast är det elaksate kommentarerna bara där för att helt enkelt vara elaka och för att såra bloggaren i fråga.

Jag tycker bara att man som tjej ska uppskatta att det finns andra tjejer/kvinnor där ute som gör något positivt och som ger lite uppmuntrar istället för att bara sitta och skryta och vara bättre än andra med vad det åstadkommer i sina liv.

Vad får de tjejer ut av att bara vara elaka rakt av? Det är en fråga jag skickar ut till alla tjejer där ute för att svara på. Jag är intresserad av att veta....

2010-08-30 16:27:42
http://mizzpink.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: helt sant, man bloggar ju för sin egen skull man ska inte trycka ut massa inlägg bara för att lixom!



hoppas du får en topppen vecka :) <3

2010-08-30 19:09:05
http://vadfanskajagheta.se
Sandra

Härlig gumman. jag har oxå beställt ny telefon utan pekskärm

2010-08-30 19:09:43

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: