Another list..

Småsaker 2010-08-27 12:19:43
Kommentera - 0 st

Jag älskar listor och detta är en som jag tyckte var rolig.

Du heter: Heidi

Smeknamn: Struten, Malinekko (min fästmans smeknman på mig), Heedukka eller Heedu (min familjs smeknamn på mig)

Låt som när du är ledsen sörjer till: "One last cry"

Beroende av: Min mans kärlek samt min familjs, mina vänner och deras råd, chocklad, iste och tv-serier.

Vad tror folk om dig? Att jag är gald jämt och alltid pratar non-stop.

Stämmer det? Till viss del. Men jag kan också vara lugn som en filbunke och vara tyst.

Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa och mina ögon. Fast mest får jag nog komplimanger för min sångröst, men den kan man inte se så...

Hur imponerar man på dig? Man är sig själv och förösker inte vara inställsam.

Brukar du skratta för dig själv? Jepp, det finns alltid något att skratta över ovasett om man är ensam eller med någon.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Hey love! E hemma kk 16 tror jag. Puss" från min fästman

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? Absolut. Här har jag allt jag behöver.

Hur svarar du i mobilen? Heidi, alltid med en pisitiv ton.

Vem ringde du senast? Min kära mor.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon höll på att tvätta men kunde möta mig i stan efter det.

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar, precis perfekt.

Sov du ensam: Aldrig, alltid brevid min fästman.

Brukar du komma i tid: Jepp, jag är aldrig sen. Jag är helst på plats lite innan utsatt tid.

Hur känner du dig nu: Lite seg, men glad och lycklig.

Vanligaste färg på dina kläder: Vit, svart, grått med färgklickar lite här och där.

Vad tycker du om fötter: Det är oki.

Vad saknar du: Min bästa vän som bor i Motala och som jag inte ser ofta.

Hade du en bra kväll igår: Jepp, det hade jag. Efter ett litet besök hemma hos mina föräldrar spenderades kvällen hemma i soffan med min fästis.

Favorit dryck på morgonen: Te eller ett glas mjölk.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan 22 på vardagar, men nu när jag är på semester så blir det lite när som.

Är du blyg? Jepp, eller det beror nog mest på situationen. Jag kan vara helt oblyg också, men min fästis skulle nog säga att jag är blyg.

Sysslar du med någon idrott: Nope, eller klassa löpning som idrott?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jepp, det gör jag. Jag föll för min fästis första gången jag träffade honom.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmm, jag vet inte vad jag skulle göra om jag var kille..

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Är du bortskämd: Nej, verkligen inte. Har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Tackar mamma för det.

Vad gör du i morgon: Lördag, jag ser nog till att städa lite och hitta på något med min fästis efter han kommit hem från jobbit.

Vad är det värsta du vet? Det finns så mycket jag inte gillar så det skulle bli en lång lista. Too long to write up here..

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jepp. Jag har inte så många nära vänner, men dem jag har är det äkta vänskap med. Boo, Therese, Mimmi och Sandra kan jag inte leva utan.

Vad är det finaste du fått? Min fästmans kärlek.

En speciell dag du minns: När Mattias och jag förlovade oss.

Du samlar på: Allt som har med Mummin att göra.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min fästman och mamma.

När grät du senast: Kommer inte ihåg...

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara en del, sedan spendera lite på att resa och sedan ge lite till min familj.

Vill du gifta dig: Jepp, det ska vi. Me vi har inte bestämt ett datum ännu.

Vill du ha barn: Absolut! 2 stycken skulle sitta fint.

Är du musikalisk? Det är jag. Har sjungit sedan jag var typ 2 år och hunnit med att spela fiol när jag var yngre.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller iste.

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja. Över 30 år and still going strong..

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, skulle aldrig klara av det.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: