New morning, new day

Livet 2010-04-26 08:02:27
Kommentera - 0 st

Denna helg gick verkligen inte fort och det tackar jag för. Har gjort en massa skoj och känner verkligen att jag hunnit med allt jag önskade. Så det är inte så hemskt motigt att gå till jobbet idag. Kommer säkerligen vara en massa jobb att göra, men då känns det bra att jag ska sitta kvar på jobbet till 18.00 ikväll. Då borde allt vara fixat och klart.

När jag väl kommer hem är det bara upp med fötterna på bordet, då måndagar är min vilodag från gymmet. Känner att mina ben vill vila lite, då jag nog körde lite väl hårt med konditionen igår så benhinnorna är lite sura på mig. Får se till att ta med kompisen Voltaren till jobbet om det skulle behövas. Kan behövas att kompisen Alvedon och nässpray följer med också då jag vaknade med rejält täppt näsa imorse och en liten uns av hosta. Men jag hoppas innerligt att det inte stannar kvar för en längre visit för det har jag inte tid med.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: