It's ok

The good things in life 2010-04-03 09:25:42
Kommentera - 1 st

Jag vet inte varför, men det är någonting med att saker och ting blir rena som gör mig så tillfredställd. Jag vet att jag är säkert i era ögon lite knasig, men jag tycker att det är så skönt när man vet att hela ens hem är skinande rent och att all tvätt är tvättad och luktar fräscht. Lika underbart är det när man får rensa ut en mass bråte och saker som bara tar en massa onödig plats hela tiden. Saker man inte använder, som bara ligger och samlar dam. Det är inget för mig. Därför är det så lätt att rensa ut min garedrob tex. Ingen ångest någonstans, utan bara lättnad av att bli av med sådant som jag ändå knappt visste fanns i min ägo. Det är som jag och Sandra brukar säga: It's ok!

Nu ska jag äta yoghurt i min rengjorda soffa och titta på Svt Play som jag nu är totalt beroende av.


Kommentarer
nina

Älskar också känslan av rent hem :) och är precis som du beroende av svtplay :)

Glad Påsk! Kramar.

2010-04-03 14:19:15
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: