I feel like I need to change my jacket

The good things in life 2010-04-02 08:53:42
Kommentera - 2 st

Uppe med tuppen som vanligt. Har redan hunnit med en snabby sväng till tvättstugan för att se om jag kunde sno till mig en tidigare tvättid, men inte det. Istället bestämde jag mig för att tvätta imorgon då solen är alldels för inbjudande idag. Vilken underbar dag det bjuds på så här på första påskledighetsdagen. Me laijki! Det kändes redan nu när jag var ute att jag inte kommer kunna ha på mig vinterjackan idag utan det blir till att slänga på sig vårjackan. Conversen får också följa med samt solbrillorna så är det officiellt att det är vårtajm.

Idag ska vi fara på en utflukt någonstans tillsammans med en liten picknikkorg och bara njuta av att vara med varandra och inte ha några speciella planer alls. Älskar att bara veta att jag har ett mål, men inte veta vart exakt det är. När man hittar små smultronställen är det absolut bästa med våren och sommaren. Ett ställe man hoppas ingen annan hittar till, ungefär som när man hittade ett gömställe när mna var liten. Fast nu får jag dela den med någon jag älskat mest.
Men innan vi far någonstans så ska vi njuta av en lång frukost o solens sken. Hoppas att ni får en underbart mysig dag!

(P.S Sandra, hoppas att du får åka hem snart från kontoret så du också får leka påskkyckling i solen. Siffrorna smälter ju bort i den här värmen...Love yah! D.S)


   


Kommentarer
Sabine

fina blommor ^^

2010-04-02 17:06:11
http://enibas.blogg.se/
sandra

ÅÅhh va söt du e gumman.. Loves u always



puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: