Going all over the place

My love and I 2010-04-18 18:43:44
Kommentera - 0 st

Idag har vi varit på IKEA för att inhandla några småprylar till vårat hem. Sedan åkte vi iväg en sväng förbi elgiganen där vi även hittade en korvmojje utanför och köpte oss var sin bamsekorv. Det fick bli dagens romantiska lunch.
När vi var på väg hemmåt tog vi en sväng förbi mataffären och köpte med oss lite nödvändigheter. Och när vi väl kom hem var det ombyte som gällde och sedan ner till gymmet. För min älskade blev det Boxpass och för mig blev det kondition och bålpass. Tänkte köra benen, men det sa till mig att det behöver en vilodag till innan jag der dem en omgång. Och ryggen och magen kände inte fick sig det jag ville när jag körde bålen sist. Så imorgon blir det vilodag och på tisdag är det benpass igen.

Nu har jag precis slängt in middagen i ugnen vilket blev ugnsbakad fisk och sen ska det kokas nudlar till och stekas lite zucchini. Detta är första gången jag gör den här typen av ungsbakad fick så jagg hoppas verkligen att den blir bra.
Ikväll blir det till att bara sitta framför dumburken och slappa förhoppningsvis framför en skön rulle.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: