Coutch potato

Cooking up a storm 2010-04-06 18:05:11
Kommentera - 0 st

Jag är helt slut efter dagnes värstingpass på jobbet. Har sutti fast i soffan i 1 timme och tröttheten bara väller över mig. Kämpar med att tänka positivt om att laga middag och det är ingen over easy middag, utan det ska lagas köttfärspaj. Det ska göras pajdeg från scratch och grönsaker ska hackas, bara tanken tröttar ut mig.
Lika skönt som det är att vara ledig länge, lika jobbigt är det när man inser att man ligger back 2 dagar i allt jobb. Det blir bara uppförsbacke denna vecka känner jag. Men det är bara att bita ihop och köra på.

Nu har jag satt på timern och om 30 minuter ska jag stå i köket i full mundering och hacka zucchini och lök. Whis me luck!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: