Clothes, breakfast, brush the teeth and of I go

Livet 2010-04-20 06:13:49
Kommentera - 1 st

Har precis avslutat min skål med Kellogs Special K, kläderna är på , sminket är fixat, håret sitter på plats, nu ska det bara borstas tänder och sedan måste jag springa. Tror det blir till att springa runt hela dagen faktiskt då vi ska iväg och titta på fotboll ikväll. Behöver värma upp kroppen som mycket och länge det går. Tror att jag ska slänga på mig långfillingar och dubblastrumpor också och varför inte mössa, halsduk och vantar med. I do not want to be a icesicle!


Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hoppas du sovit gott! & Önskar du får en fin tisdag sötnos (:

2010-04-20 07:26:25
http://vadfanskajagheta.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: