And that was that

Livet 2010-04-15 17:22:33
Kommentera - 0 st

Denna vecka har verkligen gått lika snabbt som en formel1 bil. Det var alldels nyss måndag och nu är helgen redan vid tröskeln. I like it när tiden går så här snabbt.
Timmarna på jobbet är tunga, mycket att göra. Men det gör att timmarna går mycket snabbt tycker jag och det är alltid ett stort plus. Idag gick tiden extra snabbt då jag hade ett ärende med en kund som inte riktigt var på det klara med hur våra tjänster funkar för dem. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta efter att jag lagt på. Hoppas att han fick som han ville i slutändan i alla fall.

Nu har jag snackat på en litet mellanmål och ska strax ner till gymmet och köra mitt pass som ska koncentreras på bålen. Får hoppas att mina ben bär mig för min träningsvärk är inte nådig idag kan jag säga. Fast det är så det ska kännas efter ett bra pass. Feel the burn!


Längtar efter att det när det ser ut så här utanför fönstret.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: