Wake up with a song

The good things in life 2009-09-13 11:20:36
Kommentera - 1 st

Söndag! Jag älskar söndagar. Det är något lättsamt och skönt med den sista dagen på veckan. Jag sover alltid ut ordentligt på söndagar och ser till att fixa till en riktigt bra frukost. Jag tar mig alltid tid med saker och ting och jäktar inte. Idag har jag efter min supermättande GI-frukost (bestående utav en omelett med lög och kryddors plus ett glas mjölk och grönsallad) faktiskt sjungit Singstar. Detta för att jag igår kom hem med ännu en skiva till mina kollektion och denna gång var det Schalgerskivan som fick flytta in.
Och jag älskar att sjukna schalger, man blir så sjukt glad utav det. så idag har mina grannar fått höra "Främling", "La dolce vita" och "Min kärlek" på morgonen. Nu känner jag verkligen hur glad jag är. Så när jag ändå var så uppe i mitt rus utav glädje så bäddade jag rent i vår säng och sorterade all tvätt för morrondagens tvättning. Very good I say!

Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och ser på en galen Bengt Fritjofson som så passionerat pratar om sina viner medan jag väntar på att M ska komma hem från jobbet, dit han försvann en snabbis, så vi kan hitta på något kul.

  


Kommentarer
Therese

Ohhh, my lord var fräsht det var här!



Fierce darling ;)



Riktigt snyggt, ska nog ta och maila denna blogg designer! :D



Hoppas du får en riktigt nice söndag!



Hör av dig när ni är rikgit friska så får ni komma över på bums!



PUSS


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: