Tusday round my wrist

The good things in life 2009-09-15 21:56:39
Kommentera - 0 st

Pust, vad trött jag är. Känner verkligen hur kroppen bara skriker efter sängen, ögonen vill sluta sig, hjärnan vill koppla bort. Men ännu sitter jag brevid M i soffan och pratar kring min födelsedagspresent. Inom ett par veckor är det min tur att blir ett år äldre och förhoppningsvis visare. Och ett armband rikare. Jag har nämligen länge velat ha ett Thomas Sabo armband och det verkar som att min önska kommer att gå i uppfyllelse i år. Och det bästa med att få denna present är att den komer från min underbara pojkvän (som behöver rätt så mycket hjälp med att hitta precis rätt i djungel av berlocker). Men det är tanken som räknas.



Innan vi hamnade i soffan så var jag inne i city och möte upp min vän D. Vi satt och chit-chattade över en fika på Sandys om allt och inget. Tyvärr har han precis haft lite girlfriend trubel så han behöve vädra av sig om det lite och sen så fick jag ösa över en massa lovey-dovey stuff om mig och M över honom. Detta bara för att han ska förstå att det även finns en perfekt tjej för honom där ute bland alla singeltjejer....right girls?

Nepp, nu ska jag ta och stänga ner datorn för idag och mysa med M.

Sov sött gingerbread cookies!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: