The first loss

The good things in life 2009-09-18 08:23:35
Kommentera - 3 st

Som ni kankse vet så har jag anslutit mig till GI-viktkoll och äter då endast "GIvänlig" mat. Detta betyder just nu att jag bara i den första fasen näsran uteslutande äter proteiner. Så det blir mycket kött, fisk oc fågel med grönsaker av alla det slag. Men bara så ni vet, jag ha nog aldrig ätit godare i hela mitt liv. Och hela vårat kylskåp är fullpackad med alla slagas grönsaker, vilket det nästan aldrig har varit. Och först nu när jag äter så här inser jag hur gått det är med grönsaker till maten. I love grönsaker!
Och Gimetoden funkar verkligen. Jag vägde mig imorse och redna har jag gått ner 2 kilo! Helt sinnessjukt tycker jag. Men mäkta stolt är jag över mig själv när jag kan spänna skärpet ett steg längre in.

Nu ska min glada lilla "smalisrumpa" skutta iväg till jobbet i 8 timmar. Sen är det äntligen helg och jag får mumsa på lite mörk chocklad. Life is goooood!


Bildkälla:Google.com
 


Kommentarer
N I N O - manikyr.blogg.se

Sv: Snart får du nog sova ut!

Ja, skitsnygga var dem :D



Älskar chocklad. det är nog det bästa som finns haha

2009-09-18 11:33:11
http://manikyr.blogg.se/
Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hoppas allt är prima med dig?

Den här veckan har jag gjort ett videoinlägg där du kommer dö av skratt, det blev inte riktigt som jag planerade det.

Du kan även tävla om 500 kr att shoppa för, sen så kan du också nominera din eller någon annans blogg för " Årets Blogg " .

Kika in vet jag och lämna en kommentar eller hundra. / Sabi

Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt är prima med mig:)



Haha well jag har en toaster men i want i svampbob toaster:) hehe

Händer i helgen?


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: