Saturday morning

The good things in life 2009-09-19 09:27:57
Kommentera - 0 st

Gomorron sweets!

Jag kände att jag bara ville ligga kvar i sängen och sova hur länge som helst för vara en timme sedan. Ögonlocken var så tunga och kroppen var som en står klump, men min M ville absolut väcka mig. Men jag hade nog inte legat kart i sängen om M hade gått upp. Min kropp vaknar utav sig själv när han inte längre ligger där brevid mig. Så här sitter jag nu i soffan och funderar över vad jag ska äta till frukost. Eftersom jag äter GImat så fär jag ju inte som ni andra äta något bröd, fil, flingor eller "vanlig" frukostmat. Jag funderar starkt på att koka ett par ägg och sedan äte lite makrill i tomatsås och några skivor skinka till. Visst, det låter inte som en supermumsig frukost för er, men för mig är det redan efter en vecka något normalt. Och jag lovar er, man går ner i vikt när man byter till detta sätt att äta och kilona rasar av en. Men det bästa är att inte stirra sig blind på vågen utan man ska skaffa sig ett måttband för där ser man försändringarna så mycket bättre.

Men nu ska jag inte sitta här och predika för er. Nepp, nu ska jag göra mig iordning så jag hinner möta upp min vän Sandra i stan. Kanske ska ta och färga mitt hår innan? Jag har ju trots allt 3 timmar kvar innan jag ens ska vara där. Har tänkt mig bli lite ljusare brun än vad jag är just nu. Får se hur det blir.


Vad tror ni? Hoppas på att hårsvallet som tjejen har på bilden också medföljer.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: