One fine day

Livet 2009-09-15 06:17:03
Kommentera - 0 st

Jag är så otroligt trött just nu. Detta med tanke på att vi kom hem så sent, eftersom vi varit och tittat på matchen mellan DIF-Malmö FF igår kväll, och för att jag frös rumpan av mg när jag satt där i 2 timmar. Känns fortfarande som att det sitter någon slags kyla kvar i kroppen. Kanske därför min mysigaste kofta åkte på idag.
Men, inget att göra åt. Det är bara att snöra på sig skorna och glad i hågen åka iväg till jobbet. Idag blir det dock inte hem direkt när jag slutat utan jag tar en avstickare till stan för att möta upp en vän över en fika. Sen blir det hem i alla fall för att hinna med lite plugg innan min älskade kommer hem från jobbet och det blir middagsdax.

Hoppas att ni får en supermysig tisdag sockerpinglor!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: