Morning to ya'll

Livet 2009-09-20 08:39:02
Kommentera - 0 st

Har vaknat upp och är förundrad över att jag kunnat sova så bra som jag gjort under natten. Detta med tanke på att min högra axel och del av nacken vred sig knasigt igår. Men tack vare Voltaren antar jag att smärtan försvann.
Det belv en snabb visit hos min kusin igår kväll då hon hade sin födelsedagsfest. Hon hade temat M för partys och man skulle då helst komma utklädd som någonting som började just på M. Jag kunde komma som mig själv då jag är flickvän till M så det var bara tur att M:s mamma och pappa döpte honom med ett namn som började just på den bokstaven. Jag är inte nämligen inte ett stort fan utav att klä ut mig. Men min kusin blev glad för att vi kom och han vara med på en utav hennes planerade lekar.
Vi har även tur att hon bor bara ett stenkast från oss så det var bara en promenadväg på 5 minuter hem.

Idag ska vi iväg och se på fotboll då DIF möter BP. Och vi ska inte til vilken plan som helst utan till Grimsta IP som är BP:s hemmaplan. Kul att vi kommer få stå upp i 90 minuter då det inte finns så många sittplatser vid denna plan. Då blir det skönt att åka iväg till T&J för att hälsa på dem och träffa deras nya tillskott till familjen över en fika efteråt. Har saknat min vän T så myclet då vi 2 jobbar på samma företag. Och det är lika underbart att få komma hem till dem och tjatra av sig och bara ha roligt.

Så vi har en fartfylld dag att se fram emot. Hoppas att ni får en jättemysig söndag sweets!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: