Just eatin' my peanuts

Livet 2009-09-22 18:19:43
Kommentera - 1 st

Idag kändes det som att jag aldrig skulle kunna få gå hem från jobbet. Tiden gick så himla sakta att jag trodde klockorna stannat. Men till slut visade även min klocka 16.00 och jag fick glatt skutta hemmåt. Men jag kände verkligen hur tröttheten baar välde över mig så snart jag satt min fot på bussen. Kändes nästan som att jag hade fått tuggummi under rumpan när det belv min hållplats. Till slut kom jag ändå hem, men vistlsen blev inte långvarig då pojkvännen behöve lite hjälp på jobbet. Så efter en mindre sväng dit så fick jag styra mot matffärn'. Jag handlar nog mest grönskaer utav alla deras kunder tror jag. Varje gång jag är där är korgen full men massa olika fruktisar och grönisar.
Dessa härligheter ska senare infinna sig i vår middag ikväll som blir ungstekt kyckling med senapssås och rostade grönsaker. Ni tror nog att det är jättekomplicerat det här med GImat, men det har faktiskt aldrig varit lättare att svarva till en god middag. Och jag känner mig aldrig sugen efter något mer efter maten, som jag gjorde innan jag började med GIkost. Fast jag måste erkänna att igår fick jag världens sug efter plättar med massa grädde och sylt. Kunde inte lsuta tänka på det på vägen hem när jag satt på tunnelbanan. Det kom som en total chock för mig. Jag som trodde att jag skulle tråna efter massa choklad och godis. Nej, här är man sugen på plättar och bakverk istället. Jag är väl ett kakmonster istället för ett godistroll.


Vad föredrar ni bäst, kakor och bakverk eller godis i stora lass?


Peanuts or wallnuts, that is the question?


Kommentarer
Lotta

Godis i stora lass. Just därför har jag slutat med det. Inte ätit en enda på hela året. För det blir verkligen stora lass när jag ska äta godis. heh. ;D

2009-09-24 13:41:02
http://lottahietanyberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: