I see my dear

Livet 2009-09-29 18:50:53
Kommentera - 1 st

Åh vilket sug jag har efter att skaffa nya glasögon. Fick det idag när jag följde med min pojkvän till oprikern då han hade synundersökning och valde bågar. Så jag bokade en tid till mig själv till lördag. Ska bli så skönt att äga ett par glasögon som jag kan se med. Det glasögonen jag har nu är nog 5 år gamla och jag ser knappt någonting med dem. Kul då att jag inte får sätta in linser i ögonen innan jag går till optikern då detta anstränger ögonen och synundersökningen kan bli fel. Kommer gå omkring som en halvblind stackare på stan. Tur att min kära mor möter upp mig och följer med. Hon får bli min personliga ledsagare tills jag får sätta i mina linser.
Jag har redan spanat in några par som jag skulle kunna tänka mig att ha. ett av dem var bågar i silver med det andra paret var i guld. Tycket att det som var i guld passade mig bättre då jag har så mörkbrunt hår. Blev en rätt bra kombination.
Kan vara rätt skönt att kunna alternera mellan linser och glasögon och inte bara behöva ha på sig linser hela tiden. Blir ju som en extra accesoar att styla med.


Bildkälla:google.com


Kommentarer
matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 22:34:30
http://maatilda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: