So fresh and so clean

Shoppingbag 2009-09-25 19:03:26
Kommentera - 0 st

Nu så har äntligen helgen kommit. Efter en väldigt tuff vecka på jobbet så känns det verkligen skönt att få pusta ut och inte behöva tänka på jobbet i 2 dagar. Trodde helt ärligt inte att denna dag någonsin skulle ta slut då. Klockan såg ut att ha stannat alla gånger som jag stirrade på den. Men till slut så var helgen här.

Innan jag åkte hem tog jag en liten avstickare till city för att kika in bokrean på Åhléns. Hittade en massa kokbäcker jag vill köpa hem bland andra Leilas "Piece of cake" och en massa Jamie Oliver böcker. Hans rätter kan ibland vara lite avancerade och dyra, men det är så himla kul att göra. Och jag fullkomligen älskar att titta på Leilas program på tv och önskar att jag också kunde baka som hon. Så jag ska nog ta och se till att smyga förbi där på söndag igen med M då vi ska in till stan och kanske få med mig en bok eller två.

Istället för böcker fick nytt schampoo och balsam följa med mig hem. Då jag använt ett av Gliss shampoona ett tag nu känner jag att det inte gör någonting för mitt hår. Kände att det behövdes nått nytt och kanske lite dyrare för att få liv i kalufsen. Så nu ska det tvättas med Aussie "Real Volume" shampoo och balsam. Har hört en massa bra om dessa produkter så jag får hoppas att det utför mirakel även för mig. Sedan svängde jag även förbi H&M och blicken landade på en randig sak. En liten längre tunika/kortae klänning i mitt favoritutförande, randigt. Så nu kommer min pojkvän gilla mig ännu mindre då jag i princip snart bara äger en massa randiga klädesplagg. Men hittar man nått man gillar så är det lika bar att ta hem det, om man har råd dvs.

   
Nytt och frächt på samma gång! Oh so fab...

Nu ska jag ta och sätta mig i soffan ett tag och läsa nya numret utav Chic som damp ner i brevlådan under veckan. Har inte ens haft tid att bläddra i den under veckan så nu ska den avnjutas tillsammas med ett par bitar av 86% chocklad tills M kommer hem och det blir middag.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: