What the f***k is wrong with people?

Småsaker 2009-10-20 19:12:55
Kommentera - 1 st

Det finns en anledning till varför man blir förbannad när man är tvingad till att använda den allmäna tvättstugan. Och den anledningen är det människor som inte har ett sinne för varken tid eller dagar. Precis som att allt de lärt sig i skolan om hyfts och vett bara är som bortblåsta. 
Om jag som en vanlig och smart människa ser att tiden då jag så gärna skulle vilja tvätta på är bokad, då tvättar jag en annan dag och tid. Men neeeeeeeeej, det finns människor som tycker det är helt oki att bara stoppa i sina kläder i maskinen och köra på. skit i om människan som egentligen ska tvätta då kommer om 10 minuter, jag kör igång ett program på 40 minuter!!
När jag stod där bara önskade jag att den personen som var detta ollon skulle komma in så jag kunde få avreagera mig. Men turen var inte på min sida. 
När jag senare går tillbaka för att hänga upp min tvätt ligger personens tvätt ännu kvar i korgen som jag lagt den blöta tvätten i. 

Önskar så innerligt att tomten kommer med en tvättmaskin till mig så jag slipper slösa energi på IQ-befriade människor och kan tvätta när jag vill hur jag vill. 

Ville bara säga det! 


Kommentarer
Nina

Fy fasen vad irriterande =( jag önskar mig oxå en egen maskin, vilken lyx det skulle vara!



Ha en toppen onsdag kväll. Kramen.

2009-10-21 19:12:21
http://anina.bloggse

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: