Top of the mornin' to yah

My love and I 2009-10-04 09:06:00
Kommentera - 1 st

Är inte söndagra den bästa dagen på helgen? Själv tycker jag att det är så härligt att veta att jag får äta frukost med M och bara sitta och ta det lugnt vid frukostbordet. Söndagar har en helt gen känsla, ett eget tempo. Allt liksom bara skruvas ner till sitt minimum och dagen bara flyter på.
Man kan sitta och äta frukost hur länge man vill, man kan sitta och tittta på alla avsnitt av sina favoritserier som man missat under veckan, gå på långfika med den/de man tycker bäst om, äta superduper god och avancerad middag. Listan kan göras oändlig. Och alla har vi våra egna söndgasritualer och min är defenitivt att spendera min tid med min pojkvän. Sen om den tiden spenderas hemma eller på annat håll spelar inge roll.Bara vi är tillsammans.

Idag ska vi som sagt iväg till Hem och Villa Mässan och se vad som finns att erbjuda på den fronten. Jag älskar att gå omkring på sänt där och botanisera och måla upp hur vårat framtida hus ska kunna inredas. Man kan faktisk implementera mycket av det som visas på mässan även i lägenheter, så kan nog få en massa idéer till vårat nuvarande boende.

Vad ska ni hitta på en skön söndag som denna?


Kommentarer
Anonym

ååh tackar! Allt bra med dig idag då ?

2009-10-04 11:57:26
http://designbyjessica.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: