Time to yet off and already missing my baby

The good things in life 2009-10-29 08:51:23
Kommentera - 1 st

Blev ingen träning nu på morgonen. Kände att det var lite viktigare att packa smart. Så nu har jag verkligen gått igenom ordentligt vad jag ska ha på mig under 2 dagar. För alla vet att man alltid packar för mycket med sig varje gång man reser iväg. Fast denna gång har jag verkligen inte tagit med än 2 ombyten och nattlinne plus alla hygienartiklar och underkläader och strumpor. Min lilla väska är inte ens halvfull. Men tur det, för då får det plats med desto mera godsaker och presenter från Finland. Plus att jag har 2 fria händer att bära med in till planet om det skulle bli så. 

Känns lite konstigt faktiskt att inte gå till jobbet idag. Jag hade tom. glömt att ställa av alarmet på väckarklockan imorse, så klockan 05:45 ringde det till. Jag trodde ärligt att jag skulle gå upp, men sen så la jag huvudet på kudden och tänkte efter 2 sekunder och somnade om. Jag och mitt guldfiskminne.

Nu sitter jag här och längtar tills vi kommer fram till min moster där underba finsk hemlagad middag kommer att vänta och en varm bastu. Ska verkligen se till att dra nytta av att kunna basta genom att verkligen skrubba igenom kroppen ordentligt och lägga i en hårinpackning i håret. För inget är så bra för huden som att sitta i en äkligt varm bastu och få bort alla döda hudceller och känna att blodcirkulationen rusar igång ordentligt.
Så ikväll blir det bara mys hemma hos min moster och imorgon är det stan som gäller med lite bankärenden för min mors del och sedan efterföljt av gemensam shopping.

Men nu ska jag packa klart och försöka komma ihåg att jag måste gå om ca. 1½ timme. Vore inte så bra att missa planet.


Kommer sakna min älskling så grymt mycket de här två dagarna. Längtar redan tillbala till hans famn.


Kommentarer
NINA

Hoppas att du har haft en bra resa! Kram Kram

2009-10-30 07:49:46
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: